Vložili jsme auto na zvedák a nejprve odstranili levé kolo. Ze zadní části třmenu odstraňte 2 zátky z gumových pouzder, nahoře a dole.
Odšroubujeme vodicí čepy (vodicí čepy třmenu).
Uvolníme třmen a vyjmeme jej spolu s podložkami, vyndáme z něj podložky.
Odpojte konektor snímače opotřebení podložek, zatlačte na západku šroubovákem a zatáhněte směrem k sobě. Třmen přivazujeme k pružině, aby nepřekážel
Dávejte pozor, abyste nepoškodili brzdovou hadici!
Dále musíte odšroubovat upevňovací šroub (řetězové kolo) brzdového kotouče, za tímto účelem vezmeme „Torx“ 30 a vyšroubujeme šroub. Pozor, držte nástroj striktně kolmo na brzdový kotouč a silněji jej přitlačte, jinak můžete utrhnout zuby na hlavě šroubu a pak budete muset šroub vyvrtat!
Nyní jsme dali vše dohromady s novými díly. Nainstalujte nový brzdový kotouč, jako vodítka jsem použil šrouby kol, aby odpovídaly otvoru pro šroub, utáhněte šroub.
Z třmenu vyndáme stará pouzdra a vodicí čepy, přitlačíme je a zatlačíme dovnitř, ze zadní strany je vytáhneme a vyjmeme. Vložili jsme nové, předtím jsme čepy namazali.
Otevřete brzdovou nádrž a pomocí speciálního nástroje zatlačte brzdový píst do válce. Přední brzdové písty velmi dobře zatlačují a není nutné je na rozdíl od zadních kroutit!
Instalujeme nové brzdové destičky, zatlačíme na kovové západky, tu, která je nainstalována se snímačem v pístu, a druhou do třmenu. Připojujeme snímač opotřebení brzdových destiček
Instalujeme třmen na místo, utáhneme vodicí čepy a zavřeme je novými zátkami.
Dali jsme kolo na místo.
Výměna předního brzdového kotouče a destiček na pravé straně se provádí stejným způsobem, pouze neexistuje snímač opotřebení destiček. Jakmile vše změníte, nezapomeňte zavřít brzdovou nádrž!