- Zkontrolujte tlumiče.
Ujistěte se, že na nich není žádný únik oleje. - Zkontrolujte silentbloky.
Pokud uvidíte uvolněné komponenty nebo praskliny na gumových součástkách, znamená to, že jsou opotřebované. - Zkontrolujte kulový čep.
Ujistěte se, že na protiprachové manžetě nejsou žádné praskliny, a že ve svém krytu není součástka příliš volná.
Klepání během zatáčení je nejčastějším příznakem poškozeného kulového čepu. - Sledujte, jak pracují kola.
Pokud auto jede ze strany na stranu a úhel volantu se snížil, důkladně prozkoumejte hlavu ložiska čepu kola. - Zkontrolujte ramena, a především dbejte na jejich upevňovací prvky a těsnění.
- Zkontrolujte systém řízení.
Pokud uvidíte, že volant se myká sem a tam, a slyšíte i neobvyklé zvuky, zkontrolujte táhla řízení a čepy táhla řízení.
Pokud se vám podařilo lokalizovat problém pomocí těchto kroků, stačí vyměnit poškozenou součástku. Pokud ne, kontaktujte autoservis.
Jak opravit klepání a skřípání v zavěšení kol
Váš profil je váš osobní asistent.
Sleduje výdaje na auto, zapisuje do servisní knihy a plánů výměny dílů a ukládá oblíbené materiály, poznámky a dokumenty
Komentovat