Zpět na témata
Jiná témata o autech značky MITSUBISHI, která vás mohou zajímat
ASX-kab.filtr
MITSUBISHI ASX (GA_W_)
5
608
08.07.24
Mazání brzdových třmenů na Colt VI
MITSUBISHI COLT VI (Z3_A, Z2_A)
1
394
23.06.20
Kabinovy filtr
MITSUBISHI SPACE RUNNER (N1_W, N2_W)
1
521
09.11.20
brzdova kapalina mysto servo kapaliny
MITSUBISHI CARISMA (DA_)
1
366
29.06.21
Palivovy filtr
MITSUBISHI
1
440
19.12.22
snímač klikového hřídele
MITSUBISHI Pajero III (V60) (01.1999 - 01.2007)
1
58
25.04.25
Je čas na výměnu dílů? Získej ještě výhodnější nabídky v naší nákupní aplikaci.

NASKENUJ MĚ
Ahoj, posledné 2 mesiace sa mi raz za pár dní prejaví nasledovný
problém v Mitsubishi Colt, ktorý asi súvisí s automatizovanou
prevodovkou.
Jazdím, zrazu to
začne výrazne cukať a je potrebné sekvenčne zaradiť inú
rýchlosť (niekedy to pomôže), prípadne úplne vypnúť motor a
znova naštartovať. Potom sa auto spamätá (niekedy nie hneď) a
ide znova normálne. Najviac sa to prejavuje pri jazdený v
automatickom režime (A), pri rýchlostiach 1, 2, 3. Pri rýchlostiach
4, 5, 6 sa to prejavuje menej často a zvyčajne len krátkym jedným
cuknutím.
Niekedy sa to stane
bez cukania a ako keby len vyradí rýchlosť a auto stojí, pričom
na displeji sa namiesto zaradeného stupňa zobrazí symbol chyby.
Niekedy sa po takýchto epizódach rozsvieti kontrolka motora a v
diagnostike sa objavia nasledovné chyby:
KOEO / KOER; Shift actuator
or Missing Data for Engine Coolant; Bus-Off
or Missing Data for Primary Id; Engine CAN timeout
Error(ID:16B)
Prvá chyba (P1705)
je asi najviac relevantná k popisovanej závade. Relevantnosťou
ostatných chýb si nie som istý, ale naskakujú aj po ich vymazaní.
doteraz urobil, závadu neodstránilo:
(tie pôvodné mali medzeru medzi kontaktami 1.6 mm, nové okolo 1
mm)
pri batérii (tých je tam pár, blok s poistkami bol riadne
zoxidovaný, v servisy to odhalili a povedali, že to môže byť
príčina problému s prevodovkou… no nebola)
a relé pod volantom (všetko vyzerá byť v poriadku, len som
vytiahol nejaké 2 poistky, ktoré tam podľa schémy nemali čo
robiť)
Technické údaje:
v.: 2013), označenie Z30
km
prevodovka – olej preventívne menený pri 120 000 km
70 kW
Nejaké nápady?