/8
170
HECKFLOSSE
PONTON
HENSCHEL
PULLMANN
Ptejte se nebo sdílejte vaše zkušenosti s opravami na fóru o autech. Přihlaste se k odběru aktualizací, abyste nepropásli naše nové návody.
Pro stažení aplikace:
Sleduje výdaje na auto, zapisuje do servisní knihy a plánů výměny dílů a ukládá oblíbené materiály, poznámky a dokumenty
Auta značky Mercedes Benz se pro mnoho lidí stala příkladem excelentní kvality a technické dokonalosti. Na druhou stranu, čím je konstrukce jednotlivých jednotek a sestav komplikovanější, tím dražší je jejich oprava. Na výměně některých součástek můžete ušetřit peníze, pokud tuto výměnu provedete sami. Informace o poškozeních auta, která můžete odstranit sami, a také tipy pro svépomocnou opravu a údržbu auta značky Mercedes Benz, naleznete níže.
Podvozek
V některých autech je slabým bodem miska pružiny předního zavěšení kol. S tímto problémem se setkává hlavně model Mercedes Benz třídy E (W210). Jelikož tato miska pružiny je přivařena ke karoserii auta, instalace nové součástky bude vyžadovat pomoc od odborníka. Pružiny a tlumiče můžete ovšem vyměnit sami podle tutoriálu na opravu a údržbu auta značky Mercedes Benz s podrobným postupem.
Kompresor je základní součástkou vzduchového zavěšení kol. Pokud uvidíte, že auto má výrazně nižší světlou výšku, pravděpodobně je tento komponent poškozen. Problém můžete vyřešit 2 způsoby: můžete kontaktovat autoservis, aby vám v něm opravili kompresor, nebo můžete poškozenou součástku vyměnit doma, stažením si podrobného video tutoriálu na opravu auta značky Mercedes-Benz od AUTODOC Club, zcela zdarma.
Poškodit se také mohou pneumatické válce. Mohou se ovšem opravit: stačí pouze kontaktovat specializované středisko a poškozený válec vyměnit za hermeticky utěsněný válec za extra poplatek. Zapamatujte si: včasné vyčištění těchto komponentů může výrazně prodloužit jejich životnost. Pro správnou demontáž a montáž autodílů si stáhněte ilustrovaný PDF tutoriál na opravu auta značky Mercedes Benz.
Motor
4- a 6-válcové řadové motory používané například v modelech Mercedes Benz třídy C (W202) a třídy E (W210) jsou náchylné na deformaci hlavy válců. Vede to k selhání těsnosti motoru, úniku oleje v místě spojení hlavy válce a bloku válců, a k poškození zadního spojovacího kolíku výfukového svodového potrubí. Pokud vidíte tento problém, obraťte se na odborníky, kteří demontují motor, obrousí hlavu válců a uložení válců, a vymění všechny těsnící prvky.
Proces destrukce můžete jednoduše zpomalit, když dodržíte několik jednoduchých tipů. Pro zaručení správného chlazení motoru doporučujeme jednou za rok omýt chladič, včas zkontrolovat funkčnost hlavního a pomocného ventilátoru, a vizuálně zkontrolovat hnací řemeny.
Magnet nastavovače vačkové hřídele se často poškodí v modelech Mercedes-Benz třídy ML a třídy C, které mají motory V6. K jeho výměně použijte naše návody a video tutoriály pro svépomocnou opravu a údržbu auta značky Mercedes Benz.