Zpět na témata
Jiná témata o autech značky BMW, která vás mohou zajímat
Dotaz
BMW X3 (E83)
4
1019
27.05.23
Vodní pára v předním světlometu.
BMW X3 (E83) (01.2003 - 12.2011)
3
83
08.08.25
tažné přední oko na odtah
BMW X3 (E83)
3
472
01.05.23
Oprava spojky
BMW 5 Touring (E61)
3
448
01.05.22
F30 B48 unika nemrznoucí směs.
BMW 3 Sedan (F30, F80)
2
837
28.09.20
Diferenciál,klardan
BMW 1 Hatchback (E87)
2
679
01.05.22
Je čas na výměnu dílů? Získej ještě výhodnější nabídky v naší nákupní aplikaci.

NASKENUJ MĚ
V neděli jsem ujel do práce 600km a vše v pořádku, o 4 dny později jsem nastartoval a auto kouřilo hustý bílý dým jako blázen. Potor jsem chcípl a začal jsem zkoumat co by to mohlo být. Chladicí kapalinu jsme pár dní zpět vypouštěli a dávali novou, samozřejmě se okruh zavzdušnil, takže jsem tam nedostal celým 8-9l, postupně jsem dolival, takže nemohu říct, jestli mizí nebo ne. Spousta chladicky protekla skrz motorák při výměně.. další dva dny na to jsme to jeli projet a vyzkoušet, po zahřátí motoru a ujetých asi 30km auto už skoro nekouřilo. Jen něžně jako kouři diesel v chladném počasí. Motor běží krásně hladce, čistě, nedusí se. Nic nenaznačuje tomu, že by byla voda ve válcích. Otázka zní, mohla se vylitá voda z motoráku nějak dostat k výfuku a proto to kouřilo? Čeká mě dalších 600km zpět do Česka, odtahovka by stála nesmysl, je bezpečné s tím normálně odjet?