7 důvodů pro kontrolu vašeho výfukového systému:
- Hučení z motoru, které mění svůj tón při zvyšování otáček motoru, a bouchání při přeřazování rychlostí.
Děje se to při poškozeném tlumiči výfuku, nebo pokud systém ztratil svou těsnost. - Zápach výfukových plynů v kabině auta.
Tento fenomén je způsoben opotřebením těsnících prvků. - Řinčení pocházející z rezonátoru.
Děje se to vlivem tepelného poškození komponentu.
Poškozený rezonátor nebude více schopný absorbovat vibrace způsobené výfukovými plyny, čímž se naruší i provoz motoru. - Motor startuje velmi těžce, běží přerušovaně, a ztrácí výkon. Zvyšuje se spotřeba paliva.
Tyto znaky selhání jsou způsobeny ucpaným katalyzátorem, což brání výfukovým plynům, aby se správně odváděli ze spalovacích komor. - Stopy vlhkosti na rezonátoru, a úniky pod touto součástkou.
Hromadění kondenzace v tomto prvku je způsobeno ztrátou těsnosti vlivem mechanického nebo tepelného poškození. - Řinčení ze spodní strany vozu.
Znamená to poškození upevňovacích prvků tlumiče výfuku, a jeho kontakt se spodní stranou auta. - Zahřívání podlahy v kabině auta.
Stane se to po přepálení ochranných krytů proti teplu.
Komentovat