Vyměňte Oleje A Kapaliny sami

Návody a tipy k opravě a údržbě dílů z kategorie Oleje A Kapaliny

Zde naleznete mnoho návodů a video tutoriálů k údržbě dílů z kategorie Oleje A Kapaliny
Značka
Model
Kategorie autodílů
Chcete získat více užitečných informací?

Ptejte se nebo sdílejte vaše zkušenosti s opravami na fóru o autech. Přihlaste se k odběru aktualizací, abyste nepropásli naše nové návody.

Opravit Oleje A Kapaliny krok za krokem návody PDF

Oleje A Kapaliny: Nejsledovanější video tutoriály, jak si opravit auto

Vyřešte problémy s autem sledováním našich užitečných videoprůvodců
Olej do prevodovky
Přejít do sekce
  • Videoprůvodci o tom jak auto opravit sami
    Jak vyměnit převodový olej na SKODA FABIA 1 (6Y5) [NÁVOD AUTODOC]
  • Podívejte se na naše komplexní video návody a udržujte si své auto
    Jak vyměnit převodový olej na OPEL ASTRA G CC (F48, F08) [NÁVOD AUTODOC]
  • Video-instrukce pro vaše auto
    Jak vyměnit převodový olej na VW TRANSPORTER 4 (T4) [NÁVOD AUTODOC]
Vyřešte problémy s autem sledováním našich užitečných videoprůvodců
Motorový olej
Přejít do sekce
  • Univerzální
    Videoprůvodci o tom jak auto opravit sami
    Jak vyměnit motorový olej a olejový filtr ve vašem autě [NÁVOD AUTODOC]
  • Podívejte se na naše komplexní video návody a udržujte si své auto
    Jak vyměnit motorový olej a olejový filtr na VW GOLF 5 [NÁVOD]
  • Video-instrukce pro vaše auto
    Jak vyměnit motorový olej a olejový filtr na RENAULT THALIA 1 [NÁVOD AUTODOC]
Vyřešte problémy s autem sledováním našich užitečných videoprůvodců
Olej pro servo-rizeni
Přejít do sekce
  • Videoprůvodci o tom jak auto opravit sami
    Jak vyměnit ochranný návlek táhla řízení na PEUGEOT 407 [NÁVOD]
Opravit Oleje A Kapaliny krok za krokem návody PDF

Oleje A Kapaliny: Top návody na opravu

Oleje A Kapaliny příručky pro údržbu a opravy online
Triky od AUTODOC CLUB
  • Triky jak vyměnit Oleje A Kapaliny
    TOP 5 chyb při svépomocné výměně motorového oleje | AUTODOC
  • Rady ohledně údržby Oleje A Kapaliny
    TOP 6 WD-40 triků | AUTODOC tipy
  • Tipy pro údržbu Oleje A Kapaliny
    5 chyb při mytí motoru | AUTODOC
  • Oleje A Kapaliny servisní tipy
    Jak obnovit ráfky kol | AUTODOC tipy
Nainstalujte si aplikaci AUTODOC CLUB!
Váš osobní správce nákladů na auto, tipy na údržbu auta, připomínky o nadcházejících událostech a servisních intervalech, pokyny k svépomocné opravě - vše ve vašem smartphonu.
Google Play aplikaci AUTODOC CLUB
App Store aplikaci AUTODOC CLUB
Oleje A Kapaliny servisní příručka - skenovat QR kód a instalovat aplikaci AUTODOC CLUB
Skenovat

Pro stažení aplikace:

  • - naskenujte QR kód
  • - stáhnout z App Store
  • - stáhnout z Google Play
Váš profil je váš osobní asistent.

Sleduje výdaje na auto, zapisuje do servisní knihy a plánů výměny dílů a ukládá oblíbené materiály, poznámky a dokumenty

Časté otázky související s výměnou olejů a kapalin

Jaké automobilové kapaliny je třeba měnit?

Všechny kapaliny a oleje potřebují pravidelnou výměnu. Zahrnuje to samozřejmě motorový olej a převodový olej, chladící kapalinu (nemrznoucí směs), brzdovou kapalinu a kapalinu posilovače řízení. Doplnit se musí i voda do ostřikovačů.

Jak často je třeba měnit oleje a kapaliny v mém autě?

Oleje a kapaliny je třeba měnit přesně podle intervalů, které uvádí výrobce auta. Motorový olej se musí měnit asi každých 10,000-15,000 km, nebo alespoň jednou za rok. Kapalina do manuální převodovky se musí obnovit každých 80,000 km, a kapalina do automatické převodovky každých 60,000 km, pokud nenajdete jiné informace v návodu k použití auta. Nemrznoucí směs si udrží své vlastnosti 40,000-50,000 km nebo 4 roky používání auta. Kapalina do posilovače řízení a brzdová kapalina se musí vyměnit asi každých 60,000 km. V případě poškozených komponentů a sestav je vhodné tyto intervaly zkrátit.

Co způsobuje vysokou spotřebu automobilových olejů a kapalin?

Vysoká spotřeba motorového oleje může být způsobena opotřebením motoru nebo ztrátou těsnosti těsnění. Vysoká spotřeba převodové kapaliny může být důsledkem uvolněného výpustného uzávěru nebo měrky hladiny oleje, nebo důsledkem pokřiveného těsnění a těsnících prvků. Pokud je poškození na trubkách nebo chladiči, nemrznoucí směs může začít unikat. Pokud potřebujete často doplňovat brzdovou kapalinu, je to indikací opotřebení těsnění brzdových destiček a brzdového třmenu. Unikající kapalina posilovače řízení je důsledkem ztráty těsnosti hřebene řízení.