CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk, a mPower jsou většinou dieselové přeplňované motory se systémem vstřikování paliva Common Rail. Instalují se na různých modelech aut Mahindra. Většina těchto motorů je vlastním vynálezem indického výrobce Mahindra and Mahindra Ltd. Některé z nich byly vytvořeny ve spolupráci s Groupe PSA (dnes Stellantis).
Vlastnosti motorů CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk, a mPower
Tyto motory mohou mít blok motoru z litého železa nebo hliníku. Aby se snížila hmotnost, sací potrubí je někdy z plastu. Některé verze mají dvojité turbodmychadlo nebo turbodmychadlo s variabilní geometrií namísto běžného.
Oblíbené motory CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk, a mPower
Název | Objem, L | Počet válců | Max. výkon, hp | Max. točivý moment, N · m | Mahindra modely vybavené touto verzí |
mHawk | 1.5 | 3 | 71–100 | 195–240 | TUV300 (2015–dodnes) |
2.2 | 4 | 120–155 | 290–360 | Scorpio (2002–dodnes); Thar (2020–dodnes) Xylo (2012–2019) | |
mFalcon | 1.2 | 3 | 90 | 200 | KUV100 (2016–dodnes) |
mPower | 7.2 | 6 | 280 | 1050 | Blazo X 2020 |
mEagle | 2.5 | 4 | 112–114 | 240–260 | Xylo (2009–2014) |
M2DiCR | 2.5 | 4 | 63 | 195 | Thar (2015–2019); Bolero (2011–2020) |
CRDe | 2.5 | 4 | 94–105 | 218–247 | Scorpio (2002–2014); Xylo (2009–2019); Thar (2010–2020) |
2.2 | 4 | 120 | – | Goa 2010 |
Komentovat