CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk, a mPower: Mahindra dieselové motory se systémem přímého vstřikování paliva Common Rail

CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk, a mPower: Mahindra dieselové motory se systémem přímého vstřikování paliva Common Rail

CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk, a mPower jsou většinou dieselové přeplňované motory se systémem vstřikování paliva Common Rail. Instalují se na různých modelech aut Mahindra. Většina těchto motorů je vlastním vynálezem indického výrobce Mahindra and Mahindra Ltd. Některé z nich byly vytvořeny ve spolupráci s Groupe PSA (dnes Stellantis). 

Vlastnosti motorů CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk, a mPower

Tyto motory mohou mít blok motoru z litého železa nebo hliníku. Aby se snížila hmotnost, sací potrubí je někdy z plastu. Některé verze mají dvojité turbodmychadlo nebo turbodmychadlo s variabilní geometrií namísto běžného.

Oblíbené motory CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk, a mPower

Název Objem, L Počet válců Max. výkon, hp Max. točivý moment, N · m Mahindra modely vybavené touto verzí
mHawk 1.5 3 71–100 195–240 TUV300 (2015–dodnes)
2.2 4 120–155 290–360 Scorpio (2002–dodnes); Thar (2020–dodnes) Xylo (2012–2019)
mFalcon 1.2 3 90 200 KUV100 (2016–dodnes)
mPower 7.2 6 280 1050 Blazo X 2020
mEagle 2.5 4 112–114 240–260 Xylo (2009–2014)
M2DiCR 2.5 4 63 195 Thar (2015–2019); Bolero (2011–2020)
CRDe 2.5 4 94–105 218–247 Scorpio (2002–2014); Xylo (2009–2019); Thar (2010–2020)
2.2 4 120 Goa 2010

Váš profil je váš osobní asistent.

Sleduje výdaje na auto, zapisuje do servisní knihy a plánů výměny dílů a ukládá oblíbené materiály, poznámky a dokumenty