iTEQ (DDI iTEQ) motory: provozní vlastnosti

iTEQ (DDI iTEQ) motory: provozní vlastnosti

iTEQ (DDI iTEQ) je série dieselových motorů vyráběných společností Isuzu Motors. První motor v této produktové řadě byl představen v roce 2004. Instalovaný byl na pickupu D-Max, a na SUV se samonosnou konstrukcí karoserie MU-7 a MU-X. Vozidla měla k dispozici systém vstřikování paliva Common Rail.

Vlastnosti motorů iTEQ

Motory iTEQ jsou řadové, čtyřválcové, se 16 ventily. Všechny mají jedno nebo dvě turbodmychadla a mezichladič. Některé verze jsou vybaveny turbodmychadlem s variabilní geometrií. Blok motoru je vyroben z litého železa a hlava válců je ze speciální hliníkové slitiny, která je patentovaná společností Isuzu Motors. Mechanismus časování ventilů má obvykle ocelový řetěz. Sestava plunžru a válce vstřikovačů paliva je pokryta ebonitem, což zaručuje dlouhou životnost jednotky i při používání nekvalitního paliva, a je to typickým prvkem vstřikovačů paliva v motorech značky Isuzu.

Oblíbené motory iTEQ

Série Kapacita, L Kód verze Max. výkon, hp Max. točivý moment, N · m Začátek výroby Modely vybavené tímto druhem motoru
4JJ1 3.0 TC 177 430 2004 Isuzu D-Max, MU-7; Holden Rodeo, Colorado
3.0 TCX 163
177
360
380
2006
2011
Isuzu D-Max, MU-X
4JK1 2.5 TC 116 280 2005 Isuzu D-Max; Chevrolet Colorado
2.5 TCX 136 325 2005 Isuzu D-Max, MU-X; Holden Rodeo; Chevrolet Colorado
2.5 1E5-TC 160 400 2012 Isuzu D-Max (pouze pro Evropu)

Běžná selhání motorů iTEQ

SelháníMotory
Hromadění uhlíkových usazenin na EGR ventilu, což způsobí jeho zablokování.4JJ1-TC; 4JJ1-TCX
Časem se mění vzdálenosti ventilů. Nutné je manuální nastavení vlivem chybějícího hydraulického automatického nastavení.4JJ1-TC; 4JJ1-TCX
Dieselový filtr pevných částic se ucpe při poměrně nízkém počtu ujetých km.4JJ1-TC; 4JJ1-TCX; 4JK1-TC; 4JK1-TCX

Komentovat

Your email address will not be published. Required fields are marked *