XDi: SsangYong dieselové motory se systémem přímého vstřikování paliva Common Rail

XDi: SsangYong dieselové motory se systémem přímého vstřikování paliva Common Rail

XDi je série přeplňovaných dieselových motorů vybavených systémem vstřikování paliva Common Rail. Tyto motory jsou instalovány na autech SsangYong. Poprvé se objevily v roce 2004. Mají 4 nebo 5 válců uspořádaných v řadě. Většinou jsou to licencované kopie motorů Mercedes Benz, ale některé z nich jsou vlastním vynálezem společnosti SsangYong Motor Company.

Oblíbené motory XDi

Kód Objem motoru, l Počet válců Počet ventilů Max. výkon, hp Max. točivý moment, N m Začátek výroby Modely vybavené tímto druhem motoru
D27DT 2.7 5 20 161-176 340-357 2004 Rexton/Rexton II; Kyron; Rodius I a II.
D20DT 2.0 4 16 141-142 310-360 2006 Actyon I and II; Actyon Sports I a II; Kyron.
D22DTR 2.2 4 16 178 400 2015 Rodius II; Korando III.
D20DTF 2.0 4 16 149-175 360 2010 Actyon II; Korando III.
D20DTR 2.0 4 16 148-155 360 2012 Korando Turismo; Rexton I a II; Stavic.

Běžná selhání motorů Xdi

SelháníMotory
Vysokotlaké palivové čerpadlo se stane nepoužitelným vlivem jeho citlivosti na kvalitu paliva.D27DT.
Vstřikovače paliva se rychle ucpou.D27DT. 
Na EGR ventilu se rychle začnou tvořit uhlíkové usazeniny.D27DT.
Ovládací ventily plnicího tlaku a recirkulace výfukových plynů se předčasně poškodí.D20DT.
Hydraulický napínač rozvodového řetězu se často kazí.D20DT. 
Váš profil je váš osobní asistent.

Sleduje výdaje na auto, zapisuje do servisní knihy a plánů výměny dílů a ukládá oblíbené materiály, poznámky a dokumenty