-
Nastartujte motor nechte ho chvíli běžet na volnoběh.
Stačí několik minut na to, aby olej namazal části turbodmychadla, díky čemuž se vyhnete suchému tření a jeho důsledkům.
-
Před vypnutím motoru nechte motor běžet na volnoběh alespoň 30 sekund.
Pomůže to zabránit nedostatečné dodávce oleje.
-
Když venku mrzne, prvních 5 minut neklaďte na motor příliš velkou zátěž.
Nechte olej ať se dobře rozehřeje.
-
Spotřebitelné prvky měňte včas.
Když je olej a olejový filtr špinavý, zvyšuje se tím míra abrazivního opotřebení kontaktních prvků v turbodmychadle. Pozdní výměna vzduchového filtru může způsobit přehřívání turbodmychadla.
-
Ujistěte se, že systém mazání pracuje správně.
Selhání olejového čerpadla, poškození ventilů olejového filtru, a úniky z olejového potrubí vedou k předčasnému opotřebení turbodmychadla.
-
Nepoužívejte těsnící prostředky pro spojení přírub olejových trubek.
Kusy těsnícího materiálu se mohou odtrhnout a ucpat trubky, což způsobí předčasné opotřebení motoru vlivem nedostatečného množství oleje v systému.
Usměvavý mechanik se spoustou zkušeností; hvězda z videonávodů od AUTODOC; Nikdy jsme ho neviděli bez jeho brýlí; Jezdí na BMW X5 E53; sní o získání zlatého tlačítka za 1,000,000 odběratelů na YouTube.
Komentovat