DTC P0017 indikuje nesoulad mezi signály ze snímačů polohy vačkového hřídele, a ústí 1 výfukového vačkového hřídele.
Co způsobuje kód P0017?Možné vychýlení hřídele je často indikováno sníženým výkonem motoru a nestabilním chodem motoru na volnoběh / nestabilní akcelerací. Sníží se celkový výkon a účinnost motoru a zvýší se spotřeba paliva. Motor nebude možné nastartovat na první pokus a během chodu může vydávat zvláštní zvuky. Zhorší se dynamika vozidla.
Doporučené opravyIndikuje, že vačkový a klikový hřídel nejsou synchronizovány. Na mnoha autech toto identifikuje elektronická řídicí jednotka za chodu motoru, když odchylka překročí hodnotu 10°.
Můžete jezdit, když se objeví. Co nejdříve byste však měli najít hlavní příčinu selhání. Pomůže to snížit spotřebu paliva, obnovit maximální výkon motoru a vyhnout se drahým opravám.
Restartujte palubní počítač odpojením negativní svorky od autobaterie na 15 minut, nebo použijte diagnostický skener. Udělejte si testovací jízdu. Pokud se chybový kód objeví znovu, identifikujte hlavní příčinu a vymažte paměť použitím skeneru OBD2.
Chybový kód P0017 - Korelace polohy klikového a vačkového hřídele (ústí 1, snímač B) se může vyskytnout u kteréhokoli vozu, ale nejčastěji se objevuje u následujících aut:
Pokud se na tvém autě objeví kód P0017, ujisti se, že je diagnostika provedena správně a chyba je stále relevantní. Zkontroluj příznaky spojené s tímto problémem a prozkoumej možnosti jeho vyřešení.
Ptejte se nebo sdílejte vaše zkušenosti s opravami na fóru o autech. Přihlaste se k odběru aktualizací, abyste nepropásli naše nové návody.
Pro stažení aplikace:
Sleduje výdaje na auto, zapisuje do servisní knihy a plánů výměny dílů a ukládá oblíbené materiály, poznámky a dokumenty